Tanıtım Yazısı ve SEO

| 8 Aralık 2011 Perşembe

Bu yazımızda sizlere "Tanıtım Yazısı"'nın SEO'ya etkisinden bahsedeceğiz.Aynı zamanda "SEO bazlı Tanıtım Yazısı Nasıl Yazılır ? " , "Tanıtım Yazım Nasıl Olmalı ?" , "Hangi Siteleri tercih etmeliyim ?" gibi sorularınıza yanıt bulacağız.Bu yazıyı tanıtım yazılarınızı hazırlamadan önce mutlaka okulmanızı ve hazırladıktan sonra tekrar kontrol etmenizi öneriyoruz.


Tanıtım Yazısının Önemi Nedir ?

Mantıklı düşünecek olursanız PR2 bir siteden aylık textlink satın aldığınız zaman linkiniz 1 ay boyunca orada duracaktır daha sonra kaldırılacaktır ve eğer google bunu farkederse ve siz hacklink kasarsanız büyük ihtimal sandbox'a düşeceksiniz.Tanıtım Yazısı bu konuda sizin için çok daha önem vermeniz gereken bir nokta çünkü yazı içerisinde yayınladığınız 3 adet "dofollow" link 1 aylık backlink'ten daha yararlı olacaktır ayrıca tanıtım yazınızı yayınlattırdığınız site kendi siteniz ile yakın kategoriler'de ise sitedeki ziyaretçileri kendi sitenize çekme olasılığınızda yüksek.Hem doğal backlink hemde doğal ziyaretçiler kazanmak istiyor iseniz tanıtım yazısı sizin için çok önemli olmalı.

SEO bazlı Tanıtım Yazısı Nasıl Yazılır ?

Tanıtım yazısı yazarak 1 taş ile 1 kuş vurabilirsiniz.Tanıtım yazınızı SEO'ya uygun şekilde yazarsanız 1 taş ile 2 kuş vurma imkanı sağlayabilirsiniz.Yazınızda siteniz'in anahtar kelimelerine "dofollow" linkler vererek ve bu anahtar kelimeleri cümlede doğru yerlerde kullanarak hem örümceklerin sitenize girmesine hemde ziyaretçilerin tıklamasını sağlayabilirsiniz.

Tanıtım Yazım Nasıl Olmalı ?

Öncelikle tanıtım yazınıza kullanıcı girdiği zaman ücretli bir tanıtım yazısından ziyade o sitenin beğendiği için yazdığı bir yazı gibi gözükmesini sağlamalısınız bunu da düzgün türkçe ve hayal gücü ile gerçekleştirebilirsiniz.Daha sonra tanıtım yazınızda gereksiz ayrıntılara girmeden kısa ve öz bir şekilde abartmadan sitenizi tanıtın.SEO bazlı tanıtım yazısının nasıl yazılacağında belirtiğimiz gibi Sitenizin aramalarda yükselmesini istediğiniz anahtar kelimelere "dofollow" linkler vermelisiniz ve bu linkler belirgin şekilde arka arkaya değil cümleler arasında olmalıdır.Tanıtım yazısındaki Resimlerde 'alt=""' etiketini ve linklerde'de 'title=""' etiketini kullanmanız sizin için daha yararlı olacaktır.

Hangi Siteleri Tercih Etmeliyim ?

Tanıtım yazılarınızı ücretli veya ücretsiz yayınlatırken kendi siteniz ile zıt kategorilerdeki sitelere yayınlatmaktan kaçının.Bir teknoloji sitesinin tanıtım yazısını moda sitesinde yayınlar iseniz her iki siteninde kullanıcı gözündeki itibarı düşecektir.Kategori uyumu kadar yazının yayınlanacağı sitenin "alexa,pagerank,backlink sayısı,index sayısı ve ziyaretçi sayısı,ban'ı varmı" gibi özellikleri yazının yayınlanacağı sitede 2 defa kontrol edin.

0 yorum:

Yorum Gönder